יום שני, 21 באוקטובר 2013

פרויקט ביג בן - חלק א2




סיימתי את כל הספרות. בכל ספרה החיווט מאחור השתפר קצת (השיפור מהספרה השמאלית וימינה)... השתמשתי הרבה בחתיכות הבידוד שהצטברו לי ושמתי אותן ישר על הרגליים של הלדים כדי לחסוך קצת.



השלבים הבאים:
  • אני מחכה ללדים RGB שצריכים להגיע, אשים אותם בתור נקודותיים.
  • צריך למצוא מקום ל- max7219. אחד יהיה בין 2 הספרות של השעות ואחד בין 2 הספרות של הדקות. ולחווט אותם.
  • להתחיל לכתוב קוד - שישלוט ב- max7219. לפני כמה שבועות כתבתי קוד Java שישלוט ב- 595 shift register, ומשום מה זה לא עבד טוב. השתמשתי בחבילת pi4j, ואולי היא עדיין בתולית מדי. אני אנסה שוב עם ה- max7219 ונראה איך יילך.
  • אני שוקל להוסיף יכולת השמעת רדיו אינטרנט בעזרת השעון. הוא יישב בפינת האוכל, ושם יש ביקוש לרדיו (בזמן שעובדים במטבח) ואין קליטה טובה של FM עם רדיו רגיל.
  • סיומים - צריך לארוז יפה את השעון. אין לי שום רעיון בכיוון הזה.

4 תגובות:

  1. מאוד יפה, רק הערה קטנה: לתצוגה כזו לא צריך שני max7219, מספיק אחד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.
      בגדול נכון, אבל אצלי כל ספרה מורכבת למעשה מ-4 ספרות נפרדות (הלד הראשון בכל מקטע הוא ספרה ראשונה, וכו'). לכן כל 2 ספרות הן למעשה 8 - כלומר צריך ,max7219 שלם בשבילן.

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. לא הבנתי... זה כמו 7 מקטעים נכון?
    אז צריך רק max7219 אחד לא?

    השבמחק